تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ بازیکن پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند پیشکسوت داوری درگذشت پیشکسوتان خواهان اوسمار شدند استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی
سرخط خبرها

عزیزی خادم تغییر در کادرفنی تیم ملی را تکذیب نکرد| با اسکوچیچ تماسی گرفته نشد

  • کد خبر: ۷۱۴۴۳
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
عزیزی خادم تغییر در کادرفنی تیم ملی را تکذیب نکرد| با اسکوچیچ تماسی گرفته نشد
پاسخ رئیس فدراسیون فوتبال به سوالی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نشان از انگیزه پنهان رئیس فدراسیون فوتبال برای تغییر در کادر فنی تیم ملی دارد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، آیا فدراسیون فوتبال به دنبال تغییر در کادر فنی تیم ملی است؟ این سوالی است که خبرنگاران را به سمت رئیس فدراسیون فوتبال می‌برد. مردی که حالا بیش از هر زمان دیگری مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. عزیزی خادم در واکنش به تغییرات احتمالی پاسخی می‌دهد که نشان از عزم فدراسیون فوتبال برای تغییرات احتمالی دارد. عزیزی خادم می‌گوید:« هنوز زمان داریم و همه باید لذت ببرند‌. کادرفنی و تیم کمک کردند. همه باید اکنون استراحت کنند و لذت ببرند.»

اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال بسیاری در جهت تغییرات احتمالی ارزیابی کرده‌اند. این درحالی است که بعد از پایان بازی‌های پیش مقدماتی هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ تماس نگرفته اند. سرمربی تیم ملی خود نیز به این موضوع اشاره کرده است وشاید همین بی میلی ناشی از تمایل تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال برای تغییر در کادر فنی باشد. 

بعد از صعود تیم ملی به مرحله مقدماتی از احتمال حضور کی‌روش، برانکو، کالدورن و برخی مربیان داخلی در تیم ملی صحبت به میان آمده که فدراسیون فوتبال هیچ یک از این نام‌ها را نیز تایید نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->